Monday 9 January 2012

AkauN 3 DiHatiKu

Asslamualaikum.. sudah agak lama aku x post kat blog nih, kesian plak kat stalker2 sejati aku nti..HAHA.. ni aku nk citer psal budak praktikum=kelas aku mse kat KMJ (kolej matrikulasi johor) dulu... dalam kelas aku merupakn ketua praktikum n dibantu penolong aku iaitu fazlina...

                                                                      

dalam kelas aku hanya ada 4 org arjuna sahaja termasuk aku... n selebihnya adalah pmuan..kiteorg mmg rapat giler la kn





...aku masih igt lagi , kalo dah abis kelas pkul 4, kiteorg akn g bilik untuk kacau lecturer2 ksygn kiteorg, antaranya  en andy, miss dayah, miss azliza n yg paling kiteorg syg giler2 ada lah miss chndra dan skang telah pun bergelar madam... tahniah madam :D







 ..haaa...berbalik kepd citer aku ni, budak kelas aku ni bole d katakn kepala semua giler2 n aku mmg rasa bertuah giler sbb dpt msuk kelas tu... mungkin aku bole citerkn antara kengn2 yg bole mnunjukkn betapa akrab nyer kiteorg...ok antaranya kiteorg semua outing n overnight kat melaka untuk 1 mlm...mlm tu kiteorg karok, mkn, jln2, tgok midnight movie..mmmg gilerr kalo mak aku taw..hahha..

















haaaa...praktikum aku jugak di anugerahkn praktikum cemerlang keseluruhan.. huhu..



              sebelum habis sem2 kiteorg buat BBQ dan jemput lecturer2 kiteorg.... :D


 

ape2 pun aku rindu korg semua wehhhhh.... :( gdluck kwan2... :D

ikhlas drpd TEnGku HariS :D

2 comments:

  1. uuu ..utg lh dpt praktukum ...wah hebat ...wah hebat ...hebat..hebat ..ketua prktikum plak ...

    ReplyDelete
  2. haaaaaaaaaaaaaaaaa..... komen x membina lgsung...err

    ReplyDelete