Thursday 5 January 2012

DuniA BarU Aku

Assalamualaikum semua...sebelum tu nk kenalkn diri dulu la... nama diberi MUHAMAD RADI BIN DZULKAFLI, umo 19, currently blajar kat USM.. sebenarnya baru je buat blog ni yg diberi nama "TenGku HAris SelAmaNya" huhu^^... so, faham2 lah yer kalo nmpk mcm ada yg x kene jer dgn blog ni..haaa, nk citer ni psal dunia baru aku. Ini semua psal stdy kat USM ni lah.. semenjak stdy kat sni, life aku totally different... u know why, bcoz semua kne buat sndri la,. survive sndri, ape pun semua sndri.. jika di compare kn time kat mtrik dulu, kat sana lg ok kot...tp since aku dah jumpa kawan2 karib aku kat sini, aku dah rasa happy la...sriously dyeorg mmg faham giler aku....akal pun giler2 gak...sama gak la dgn aku..HAHAHA...perlu ke aku mention nama karib2 aku tu?????? rasanya blum masanya lg...huhu..mgkin kne tggu post yg akn dtg ok?.. ari ni dah 6/1/2012, n dah nk abis sem 1 dah pun.... n skang adalah minggu final exam.... aku x berani nk ckp lebih2, just hrapkn yg terbaik jer untuk exam ni... wish me luck kawan2 :D

2 comments: