Thursday 5 January 2012

InSan BerNaMa KaRiB

                          FAIZ_UMIE_RADHI

Salam... ini merupakan 2nd post aku... n aku nk ckp pasal karib2 aku yg korg mungkin biasa pggl kawan,rakan or what so ever la..sbb  post yg sebelum ni aku dah jnji kn nk mention nama karib2 aku..sesungguhnya kawan x mungkin bole jd shbt/karib aku tp shbt/karib bole je jd kawan aku...knape plak cm tu ek? sbb, shbt/karib ni dye lebih memahami diri aku jika dibandingkan dgn kawan.. org tu adalah AMIRUL FAIZ BIN KHAIRUL n UMIE ZULAIKHA EDROS.. aku rasa dyeorg je yg fham aku wat masa ni...segala masalah aku citer kat dyeorg la, n akal dyeorg pun giler2 gak..kalo dalam kuliah x duk sama2 mmg x sah, rasa kehilangan plak...cehhhh bajett jekk...haaaaa aku nk citer psal karib2 aku ni... sorg ni arjuna kacak bergaya (faiz) n lg sorg mawar putih berduri (umie)..faiz ni mula2 aku x knal pun dye mse time orientasi, dah lama2 bru la knal, dye ni mmg cerewet giler. ada 1 hari tu, washing machine rosak pun dye nk post kat Fb, tension gilerr aku dgn dye.. tp aku sedia mmbntu, nama pun karib..tp yg baiknya pasal dye, dye sggup nk pnjmkn aku duit time aku tgh terdesak giler time itu.. tp faiz, seriously aku x berani nk pnjm duit org dalam jumlah yg byk, mmg prinsip hidup aku cm tu.. ko sndri nmpk kn, even pnjm rm10 pun, aku mesti rasa gelisah giler sbb takot x bole nk byr n takot terlupa nk byr..hehe...btw thnks bro :D.....haaaa psal umie plak, aku rasa aku 1st jumpa dye kat dlm dewan kuliah n aku duk bhgian atas.. dye mcm biasa la duk dgn geng2 dye sbb mse tu x knal aku lg.. dye ni mmg kecoh la org nye..kalo ketawa mmg x reti nk cover, dye jenis ALL OUT.. termasuk dalam exam..huhu^^ dye ni mmg pndai la, top student plak tu kat skolah dye.. aku mmg tabik spring la dgn dye walaupun aku x bole nk ikut cara dye blajar.. dye jugak selalu je cite kat aku n faiz pasal BF dye UZAIR i'm sorry/ansori...huhu.. tp aku just dgr je la n bg nasihat..the most important thing is, lately aku faiz n umie dah smakin rapat la n kiteorg pun jd KARIB seperti yg telah kami bincangkan..haha.. friends 4ever... wehhh siyesly aku syg korg weh :( gdluck :D korglah INsAn BerNama KarIB dalam hidup aku :D

3 comments:

  1. uuuuu...sdh nii ...ak tk kisah pun pasal wit tuuu ...kau yg mengelabah lbih...hahahhah

    ReplyDelete
  2. hhoooiii... ini amaran yer, kalo nk komen bglah komen yg membina !!! HAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete