Friday 6 January 2012

WaKena Beb !!!

               CIKGU SHAFIQ_AKIZZ
                                                                                                            DAFI
                 DuRinG KArOk
                                                              RaKaN2


Salam.. ini merupakan 3rd post aku..trima kasih kp mereka yg masih lg sudi membaca n jd stalker yg setia untuk aku..hahha... ini merupakan 1st day aku sbnrnye ada blog ni n dah 3 post yg aku buat,.sbnrnye mcm ni, aku rasa bila dah post something, msti  nk post lg n x kisah lah berkaitan ape pun yg penting secara dasar nye adalah POST. berbalik kpd ape yg aku nk ckp kn ni iaitu 'WaKeNabEb', cerita dye mcm ni, aku igt lg ada satu tragedi yg menimpa diri aku dimana aku dimarah n dihentam giler2 mase meeting MPD, tp x igt tarikhnya bila.. ini semua adalah idea giler sape tah yg penting YDP aku pun turut serta.. aku dikatakan x mnjalankn tugas seperti ape yg telah dijnjikn oleh aku sndri, aku sbnrnye mmg berasa pelik sbnrnye.. ape yg aku dah wat??? ishhhh2 x adil btool kottt !!!! pas tu TENGKU NAZA merangkap pemantau aku pun join sekaki mrah aku berkaitan surat tajaan..dye ckp aku terlalu sgt bergantung kat dye....heyyyyyyyyyyyyyy, bila mase aku brgntung dgn sesiapa??.. dye ckp 'kalo ari ni kak ain ada bole la akk tlong, tp kalo akk xde??' huuhu (xbole bla)... tp aku just terima je la semua teguran yg dilemparkn ke atas diri aku ni..walaupun aku redha je time 2 tp pd masa yg sama hati aku membuak2 mengatakn untuk resign n lepaskn je jawatn tu drpd terus menerus di marah sedemikian rupa.. muka aku time tu x bole nk dikata mcm mne la, hanya mereka yg ada kat situ je time tu yg tahu situasi sebenar..huhu^^.. tp ada dua ayt yg aku x bole lupa smpai skarang,,, 1stly ayt YDP aku, dye ckp 'wat pe nk simpan org mcm ni kalo x memberi ape2 impak dalam MPD tekun'...mungkin adalah ayt keramat yg akn aku igt smpai bila2, mkn dalam beb ^^... 2nd ayt plak drpd rakan exco aku sndri iaitu CIKGU ASYRAF, dye ckp 'kalo hang kuaq, aku pun nk kuar'...time tu aku rasa, eh btol ke dye ni,.. tp mmg btol la nmpk keikhlasan drpd mata dye apabila mengungkap ayt tersebut... terbaikkk lah cikgu...wa tabik sama lu..^^ then, nk dijadikn cerita during kne marah tu tbe2 black out.. time tu hati aku mula rasa lega sbb aku tau ini adalah surprise yg cuba dilakukn oleh rakan2 aku sndri untuk aku n LAKSAMANA DAFI iaitu amin... untuk pngtahuan korg la kn, sbnrnye bfday aku dah lama lepas kot...siyes dah lama...tp entah lah x taw knape aku pun dilibatkn sama...tp xpela, aku enjoy sgt2 time tu, aku rasa dihargai wehhhhh...HAHAHAHAH... special thnks to kak ain, kak anis, amin, cikgu asyraf, AMIR SELATAN, serta yg lain2....x mmpu nk sebut semua..thnks lg skali... kenangn yg x mungkin dpt aku lupakan... SaLAm :D ikhlas drpd TEnGkU HAris :P

2 comments:

  1. wah ..nama ak di sebut ..ak ingt lg satu ayt kau ...
    lau lg sekali kak anis soh kuar ...ak kuar hahahah ..tk leh blah ...karib ...

    ReplyDelete